Åh solen, jag älskar dig.

Har suttit på balkongen i princip hela dagen! Sååå skönt! Men är fortfarande jätteförkyld så det blev ingen skola idag. Förhoppningsvis kan jag gå imorgon, för då ska jag skriva matteprov. Vill helst inte ha det efter mig.
Snart ska jag sätta mig på balkongen igen och fortsätta skratta åt byggkillarna som springer runt utanför och svettas ihjäl i sina tjocka byggarbyxor. Tycker inte alls synd om dom faktiskt, hoppas de är avundsjuka på mina shorts :D
För idag har jag faktiskt shorts på mig. Och bikini. Nu jävlar är det sommar asså!

Vid ca 4 ska jag och Pauline gå bort till mormor och äta tomtegröt, passar verkligen vädret! Mor är i Lund till på onsdag, så då är det tur att mormor finns inom gångavstånd så vi inte svälter ihjäl haha!

Hoppas det är sol och varmt där ni är, annars skrattar jag åt er.
Bai


Blekfis :( Och nej, det är inte linnet som är smutsigt, utan spegeln.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0