God morgon!

Idag är jag hemma, ensam för det mesta. Så jag tänkte ta vara på dagen och sola och må bra. Finns det någon sol? Nej.
Mamma åker till Amsterdam ikväll så jag får ett par dagar för mig själv, vilket både känns skönt och inte. Mest befriande att få vara jag, lyssna på musik, vara uppe hela natten och få ta hand om mig själv, men självklart hade det varit bättre om någon annan, typ Robin, hade varit här och tagit hand om mig. 
Jag är ju trots allt lite ensamrädd och lite (läs mycket) paranoid, så nätterna lär bli jobbiga, men man får stå ut.

Kommer väl uppdatera här rätt mycket i brist på saker att göra.


Nyduschad och feeejn! 



Postat av: anonym
2011-04-20 - 20:03:50

OHH, JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIN HÅRFÄRG!

(((':


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0