Ledsen tjej

Min älskade lilla dator problemar sig igen. Denna gången är det Windows 7 som har slutat fungera, så det står att man måste sätta i installationsskivan osv, men vi har ingen sådan. Så ringde till Interfejs och frågade vad jag skulle göra, och hon sa att jag skulle komma dit med datorn snart, och så frågade hon om jag var beredd att lämna in den några dagar. NÅGRA DAGAR!? Aldrig!
Kan de inte bara låna mig en cd så jag kan installera skiten och sen gå hem? Mamma betalade just 2000 kronor för lagningen av datorn, tänker inte låta dem ha kvar datorn flera dagar och sedan få en fet räkning.
Kan man inte bara köpa en Windows 7-skiva och installera den?!
Fattar inte varför allt ska ta "några dagar" -.-

Sorry att jag klagar, men vädret är skit, Robin är inte här och jag är argggggg.


Postat av: Vira
2011-04-13 - 14:21:18

sv: fattade ingenting när jag fick kommentarer där det stod "låt bli minnesbloggen" osv,sen hittade jag bloggen och såg spammet. fattar inte hur nån kan göra så... väldigt elakt.

URL: http://kandylandy.se


Postat av: ice - kubiiix
2011-04-13 - 16:45:27

svsv: ibland får man till dem där riktigt härliga bilderna helt enkelt !

URL: http://lakubix.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0