Spacebound


Har precis som resten av Sverige snöat in mig på rymdtema.

Sitter här hemma och är döförkyld! Såå tråkigt! Har knappt kunnat sova på två nätter, så är lagom pigg.
Imorse visste jag inte ifall jag hade min morgonlektion eller inte, så jag fick gå upp klockan 7 ändå och gå till skolan för att chansa. Lektionen var inställd, så fick gå hem.
Nu sitter jag och lyssnar på ljudet av borrmaskin som fyller huset. De håller nämligen på att byta ytterdörrar på alla lägenheter i huset, så det är ett evigt borrande och sågande, och man kommer knappt fram i trappuppgången för det står gamla dörrar och sågmaskiner överallt! 
De har även lyckats ha sönder alla ringklockor också, så vill man komma in så får man knacka och hoppas att någon hör.

Nu ska jag se på tv, äta frukost och njuta av ledigheten. Ikväll blir det ensam hemmakväll, och imorgon drar jag och Nemå till Jönköping på festival. Trots denna eviga förkylning haha!


Postat av: Ninni
2011-04-08 - 19:17:53

Jättefin bild!

URL: http://ninjapuff.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0