Till mina vackra läsare


Jag är så otroligt glad över att jag har så fina läsare, jag älskar att logga in på bloggen och hitta kommentarer från er! Inte för att jag får hundratals kommentarer, men de kommentarer jag får gör mig överlycklig! Speciellt när jag har skrivit något och får respons på det, när man verkligen märker att läser och inte bara bläddrar förbi texter.
Jag älskar när jag tittar på min statistikmätare och ser att jag har över hundra besökare de dagar då jag varken varit inne på bloggtrafik eller mertrafik. 
Syftet med en blogg är ju att folk ska läsa den, och jag bryr mig inte om hur många läsare jag har så länge de är bäst! 20 underbara läsare som jag känner igen varje gång, och vet vilka de är, är så mycket bättre än 5000 läsare som man inte har en aning om vilka de är.

I mina ögon är ni bäst, och ni kan komma hur långt som helst. Ge aldrig upp! <3




Postat av: mandii
2011-04-08 - 11:21:33

kjaam, fin blogg :)



http://allmyfab.blogg.se/

URL: http://allmyfab.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0