Torsdag

Jag hade rätt i att det skulle bli kallare än vanligt, så jag hade tur som valde jeansen. Var i skolan från 10 till 2 typ, hade religion, sedan information om balen i aulan (nödvändigt eftersom jag inte ska gå på balen) och sedan naturkunskap. Har fått en uppgift till nästa vecka, jag ska skriva ca en sida om Vågenergi, och sedan redovisa det inför klassen, ensam! Lär dö.

Eftersom jag är dålig på att ta bilder under dagarna så blir det inga spontanbilder i mina blogginlägg. Tråkigt, får bli lite bättre på det. Ett tag bestämde jag mig för att jag skulle ta med mig systemkameran vart jag än gick, till skolan, på stan, överallt, men det blev bara jobbigt.

Nu på eftermiddagen var jag och mamma och simmade. Jag simmade 700 meter, sedan solade jag en kvart. Nu är håret sådär sjukt jobbigt och luftigt, hatar det. Klockan 9 ska jag se på Lyxfällan, eftersom Rosanna och Jackie Ferm är med (jag vet jag vet, men herregud man måste ju kolla), och så ska jag dricka varm choklad och äta mackor. Eller nått.

I helgen är det valborg vilket firas tillsammans med Robin och lite annat folk. Återkommer om det :)


Förra årets valborg, då Breakdown stod på scenen ♥


Postat av: ice - kubiiix
2011-04-28 - 20:28:59

jag har med kameran överallt xD men jag är skadad..:p

URL: http://lakubix.blogg.se/


Postat av: pauline
2011-05-01 - 15:18:35

Jag saknar när vi var i eksjö på valborg förra året! :(

URL: http://lifeofpella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0