Tröstshopping

Det jobbigaste med mig är nog att jag har sån sjuuuk pengaångest (ja, jag har hittat på det ordet själv). Men alltså, jag mår ärligt talat dåligt av att "slösa" pengar. Varje gång jag ska handla något så tänker jag alltid på ifall jag verkligen behöver det jag handlar, för jag hatar att se hur pengarna försvinner. 
Sparade nästan hela studiebidraget denna och förra månaden, och sen har jag handlat lite småsaker så nu hade jag 1.400 kronor, och ÄNDÅ mår jag dåligt när jag idag handlade för ca 300. Pinsamt!

Men iallafall, detta köpte jag idag;


Postat av: ELINA
2011-04-20 - 18:01:27

sv: lungt :D

Jajo, finns sjukt många sätt!

Men ja, jag har ju vant mig vid mitt, så :D

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0