UKM

Som en slags ursäkt för den kassa uppdateringen igår och idag så kan jag säga att jag är sjuk. Jättesjuk.
Har varit förkyld till och från i ca två veckor, men precis innan helgen slog det till på riktigt. har inte kunnat sova på två nätter för jag var så täppt i näsan, och det känns som någon har bytt ut min hjärna mot en kudde. Nu har jag även fått något slags öroninflammations-liknande. Underbart!

Men trots det så var jag och Nemå på UKM igår, och hade askul. Tog inte så mycket bilder, men kanske lägger upp några här sen när jag har orkat hämta kameran.
Vi såg Hollows, SK9, Jehovas Bröten och Having A Blast, och sen såg vi även nått pop/indieband som jag inte kommer ihåg namnet på.
Vi skulle även ha sett To The Gallows men varken Nemå eller jag orkade stanna kvar xD

Sov jättelänge hela natten, och idag är jag helt slut i huvudet. Har inte gjort ett skit ärligt talat, förutom att spela sims. Hade gärna sovit bort hela dagen, men att sova mitt på dagen är inte min grej. Mår bara dödens efteråt. 
Så jag hade tänkt fortsätta spela sims, dricka nyponsoppa och titta på tv.
Hoppas ni har en roligare söndag än mig iallfall!



En del av intervjun som Hollows gjorde med Radiolive.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0