Käftis



Uusch ska till tandläkaren idag. Jag har inte tandläkarskräck direkt, men det är ju så TRÅKIGT! Och det gör ont ibland med, när de ska röntga o hålla på.
+ att det är första gången jag går till tandläkaren här i Tranås, så jag vet liksom ingenting. Vet vart man går in men inte mer. Kommer göra bort mig säkert :(

Idag i skolan har vi haft lite samhäll/religion/historia i sig. Bland annat så spånar vi mycket i hjälparbetet kring svälten i Somalia, typ vilka organisationer som är "seriösast" och hur man kan veta om pengarna kommer fram osv.
Troligtvis ska vi på någotvis ordna insamling i form av konsert eller dylikt, så folk får skänka pengar, men då måste vi ju veta vilka organisationer vi ska förlita oss på. Ganska intressant faktiskt, samtidigt som det verkligen känns som att man hjälper till.


Postat av: Sannalitens.se
2011-08-25 - 12:52:34

Hej! Jag tänkte kolla om du vill göra bloglovin-byte? I så fall så är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut?claim=3xr3439twts för att följa mig. Skicka mig din länk också, så följer jag dig direkt :)



Om inte: Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!

URL: http://Sannalitens.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0