Ny header

Som ni nog ser så har jag fixat en ny header, i rätt storlek och allt! Ska även byta bakgrunden för nu är allt superlila, men jag letade runt och testade lite olika men vart inte nöjd med någon. Svårt när man är så fäst vid den gamla haha! Men jag löser nog det såsmåningom :)



Idag spelade vi kubb och grillade grillspett och majskolvar på engångsgrillar haha! Imorgon blir det mer skola, men då slutar jag 11.30, och sen kommer nog Robin :)
Imorgon ska jag även till käftis (tandläkaren) :(
Fick en tid hos tandläkaren i Österbymo också idag fastän jag inte bor där längre, så nu har jag helt plötsligt två besök inbokade inom en vecka haha! får ringa och säga till dem att jag har flyttat.

Nu ska jag käka med syrran :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0