Outfit




Nu kommer den. Skolångesten. Jag skrattade åt den innan, men nu står den och sparkar på mig och jag kan inte undvika den. Jag kommer inte känna en jävel på den nya skolan. Självklart kommer jag få vänner, men det är det som är så jävla jobbigt. Jag måste skaffa mig nya vänner. Det kommer ta lång tid innan jag vågar slappna av och vara mig själv, och jag slår vad om att jag idag kommer stänga av självförtroendet helt.  
Bland vänner kan jag prata tills deras öron blöder, men bland okänt folk blir jag så jävla blyg och liten.
Men fan, jag kommer överleva. Kommer må piss, men jag överlever. Och imorgon kommer det antingen kännas bättre eller lika dåligt. 

En tragisk grej hände nyss btw. Har sminkat klart mig o allt, så började jag nysa somfan (mamma som smittat mig). Får sminka om mig.


Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!
2011-08-22 - 13:49:37

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

URL: http://smnmode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0