Redan fredag?!

herregud vad tiden har gått fort!
Åker till Gotland om två fakking dagar. Minns fortfarande när vi satt och sa "nu är det bara 51 veckor kvar" och nu är det NOLL VECKOR KVAR.
Känns lite surrealistiskt, att det faktiskt är så snart.
Eh, ja.

Robin åkte just iväg till Linköping, för att sedan åka till Jönköping och spela baaas. Men innan han åkte hjälpte han mig att fixa mitt photoshop SOM NU SKA FUNKA HELT FELFRITT FÖR ALL FRAMTID!!!
Satte mig och laddade ner lite fonts och patterns, och har mixtrat lite med dem.
Dock så är både favorittypsnittet och favoritmönstret så inne hos alla inne-bloggar, så jag vill inte riktigt använda dem.

typ dessa:

De här typsnitten har jag velat ha typ hur länge som helst men aldrig vetat vad de hette, och nu när jag väl hittade dem så använder alla dem :(
och djurmönstrat också, så jag får väl leta vidare.





BESÖK VECKANS BLOGG; http://www.vickythaa.com/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0