Vilka har börjat skolan redan?




Usch, börjar bli nervös nu. Imorgon börjar jag på Sommenbygdens Folkhögskola, och jag kommer nog inte känna en skalle där!
Har redan tänkt ut ca 4 olika outfits till imorgon haha! Första intrycket är ju viktigast. Synd bara att mitt hår kommer se ut som skit första dagen. Måste färga det i veckan!
Uppropet är klockan 10 imorgon, så förhoppningsvis hinner jag slänga iväg ett blogginlägg innan, om jag finner det värt. 

Så ja, önska mig lycka till på min första skoldag! Förhoppningsvis lever jag när jag kommer hem.


Postat av: Gniztra
2011-08-21 - 21:49:42

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

URL: http://www.gniztra.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0