Bingosidan!

Är du intresserad av bingo så ska du höra upp nu!
På bingosidan.com hittar du guider till alla bingospel på nätet. Det finns både nybörjarguider, tips, skraplotter och massvis med olika bingospel.

Själv har jag ingen egen erfarenhet av bingo på nätet då jag är alldeles för feg för att testa, men bekanta till mig har spelat till och från i flera år och tjänat ett par hundra varje gång. Inga stora pengar kan tyckas, men det är ändå en liten summa som man kan göra något kul för.
Jag spelade bara bingolotto då och då när jag var mindre haha!

Om du registrerar dig på bingosidan så får du 50 kronor att börja spela för, så du förlorar alltså ingenting på att testa! Vinner du pengar så tar det inte alls lång tid förrän du får pengarna heller.
Bingosidan satsar på att ha en så bra service som möjligt, och att deras kunder ska vara nöjda! Är du inte nöjd med ditt spelande så kan du hur lätt som helst höra av dig till deras support och fråga om råd.

Så klicka dig in på en av länkarna här i texten och börja spela!






Postat av: Sofia - JULKALENDER!
2011-12-12 - 16:36:59

ja det har jag :)

URL: http://smnmode.blogg.se/


Postat av: Anonym
2011-12-12 - 16:39:42

av: ja, men ibland behöver man ha det :)



Allt bra?

Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0