Jag har blivit omvänd!

Jag har alltid vägrat vintern, och verkligen hatat snön! Fram tills idag.
Inatt föll första snön här i Tranås, och jag trodde verkligen jag skulle gå under på grund av den. Men tvärtom, när jag gick ut så fylldes jag av en glädje. En sådan känsla jag bara brukar känna på våren, när snön smälter och fåglarna kvittrar.
Jag vet inte varför jag kände så idag, men det var något med den här snön som gjorde mig lycklig. Kanske var det känslan av att nu är det fan snart jul, eller så var det bara för att världen blev lite ljusare.

Gav mig till och med ut på julklappsjakt idag!
Köpte tre stycken, varav en är till mig hihihi! Eller ja, mer av en nyårsklapp kanske.
Sedan har jag även 2 stycken på g, som inhandlas när jag får mer tid. 

Enda negativa idag var att det är så himmelens halt ute, är livrädd för att ramla. Dels för att det är pinigt, och dels för att jag är rädd att slå i ryggen. Det får liksom bara inte hända. 
Dock hoppas jag att det håller sig på den här nivån hela vintern. Ett lager snö räcker. 
Ser jag en enda snödriva så kommer jag låsa in mig på rummet till mars. 


Se så dutti jag är, inslagna o allt!




Postat av: Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON!
2011-12-05 - 12:37:33

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg!

allt bra? :)

/ http://smnmode.blogg.se

URL: http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=88719&referer=3584466



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0