30-dagarsutmaningen

Börjar med den här idag! Gjorde dock om den lite, blandade två stycken för vissa ämnen kändes rätt tråkiga.

Dag 1. - Presentera dig själv
Dag 2.  - Din första kärlek
Dag 3.  - Dina föräldrar
Dag 4.  - Vad du åt idag
Dag 5.  - Din syn på kärlek
Dag 6.  - Din dag
Dag 7.  - Din bästa vän
Dag 8.  - Ett tillfälle
Dag 9.  - Din tro
Dag 10.  - Vad du hade på dig idag
Dag 11.  - Dina syskon
Dag 12.  - Vad som finns i din väska
Dag 13.  - Denna vecka
Dag 14  – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15. - Dina drömmar
Dag 16  – Min favorit årstid och varför.
Dag 17.  - Ditt favoritminne
Dag 18 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 19.  - Något du ångrar
Dag 20.  - Denna månad
Dag 21.  - Ett annat tillfälle
Dag 22.  - Något som gör dig upprörd
Dag 23.   - Något som får dig att må bättre
Dag 24.  - Något som får dig att gråta
Dag 25 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 26.  - Dina rädslor
Dag 27.  - Din favoritplats
Dag 28.  - Något du saknar
Dag 29 – En låt som får mig att gråta.
Dag 30.  - Ett sista tillfälle
Dag 1. - Presentera dig själv
Dag 2.  - Din första kärlek
Dag 3.  - Dina föräldrar
Dag 4.  - Vad du åt idag
Dag 5.  - Din syn på kärlek
Dag 6.  - Din dag
Dag 7.  - Din bästa vän
Dag 8.  - Ett tillfälle
Dag 9.  - Din tro
Dag 10.  - Vad du hade på dig idag
Dag 11.  - Dina syskon
Dag 12.  - Vad som finns i din väska
Dag 13.  - Denna vecka
Dag 14  – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15. - Dina drömmar
Dag 16  – Min favorit årstid och varför.
Dag 17.  - Ditt favoritminne
Dag 18 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 19.  - Något du ångrar
Dag 20.  - Denna månad
Dag 21.  - Ett annat tillfälle
Dag 22.  - Något som gör dig upprörd
Dag 23.   - Något som får dig att må bättre
Dag 24.  - Något som får dig att gråta
Dag 25 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 26.  - Dina rädslor
Dag 27.  - Din favoritplats
Dag 28.  - Något du saknar
Dag 29 – En låt som får mig att gråta.
Dag 30.  - Ett sista tillfälle



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0