Dag 11 - Mina syskon

Mina syskon är det bästa som finns. Seriöst, dom är verkligen bäst. 

Pauline
Pauline är 16 år och bor hemma, det är alltså henne som jag skriver om mest här, när jag skriver om min syster. Vi har nästan alltid kul tillsammans, förutom när vi bråkar. Hon var till exempel mitt sällskap allra första gången jag var på spelning i Linköping, då gick vi vilse haha! Sedan har hon varit med mig dit flera gånger, både på spelningar och för shopping i stan. Det är något jag uppskattar väldigt mycket för vi har alltid jättekul där.
Jag och Paui kan prata om i stort sett allt, och vi sitter ofta och filosoferar om livet. 
Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle gjort utan henne, men det hade iallafall inte gått bra. Hon är en av de viktigaste personerna i mitt liv, en av dem som håller ihop mig. 
Hon är en väldigt rolig person och man skrattar nästan alltid åt henne när hon sätter igång. Men ibland blir man även jävligt trött på henne, men det är väl så det ska vara haha!
Jag älskar henne iallafall, och hon är bäst.




Alexandra
Alexandra är 31 år och bor i Göteborg så vi ses inte så jätteofta. Men när vi ses så har vi världens fest! När Alice (som vi kallar henne) är tillsammans med mig och Paui så blir hon lika gammal som oss, och tillsammans håller vi på och larvar oss tills någon annan blir galen. 
Jag älskar att åka och hälsa på henne i Göteborg, eftersom det är en av mina favoritstäder i hela världen. I våras var jag ju till exempel där och såg Kill Hannah tillsammans med henne. Jag vart så lycklig när jag hörde att hon ville följa med, för utan henne hade jag inte gått.
Precis som med Paui så kan jag prata med Alexandra om allt, hon har alltid funnits i mitt liv.
Jag längtar tills nästa gång vi ses, för då vet jag att jag kommer må bra. Hon utstrålar lycka!
Jag älskar henne.



Postat av: pauline
2011-02-12 - 21:44:04

<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

URL: http://lifeofpella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0