Dag 22. - Något som gör dig upprörd

Oj, vad svårt... Jag är ju en person med känslosvängar, så det jag älskar ena dagen kan uppröra mig nästa dag.
Men får väl försöka göra detta rättvist.

Djurplågeri
Finns väl inte så mycket att säga, ni förstår nog själva. Samma sak med till exempel djur på kläder, typ päls.
Tycker det är idiotiskt bara.

Östgötatrafiken
Lite larvigt kankse, men VARFÖR gör de ett tåg som går hela vägen ner till Jönköping när vi från Tranås som bara har östgötakort inte kan åka åt det hållet? För att åka från Tranås till Jkpg behöver man ett JLT-kort, så nu kan jag inte betala kontant längre, vilket gör att jag typ aldrig kommer kunna åka till Nässjö igen.
MEN, åker man ifrån Boxholm eller någon annan stad uppåt, så kan man åka ner till Jkpg med östgötakortet, så det är BARA från Tranås man inte kan göra det.
Jävligt dumt enligt mig.

Att vi inte har en djuraffär i Tranås
Vi har "Hund & Fix" i stan, men de säljer bara fiskar. 
Hade vi haft en riktig djuraffär i stan så hade skolan varit historia för min del.

Att Daniel Paris bara hälsar på i Vakna Med The Voice på torsdagar.
Daniel Paris är typ den roligaste människan jag vet, men självklart är han bara med på The Voice när jag börjar skolan tidigt. Fitta.

Lite tråkiga saker att vara upprörd över kanske, men som sagt, jag är upprörd över det mesta i perioder.


Postat av: Mange
2011-03-03 - 18:46:09

Hund-fix har ju en hund oxå ;)

URL: http://sniperanger.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0