Jag är godkänd i naturkunskap!!

Seriöst, kan ni gissa hur happy jag är just nu?! 
Jag skulle göra en redovisning idag tillsammans med en tjej inför en för mig helt okänd klass. Var skitnervös och rädd att jag skulle göra bort mig/säga fel osv. Men det gick hur bra som helst! Jag pratade rätt fort för jag tänkte inte ens, men jag gjorde inte bort mig.
Efter lektionen sa läraren att vi fick godkänt på redovisningen, vilket kändes sjukt bra, att vi slapp ta igen det muntligt osv. 
Men sedan sa hon en sak som gjorde mig ännu gladare, nämligen att jag hade fått G+ på provet som jag gjorde förra veckan! Höll seriöst på att börja gråta när hon sa att det hade gått jättebra, för fyfan vad jag har oroat mig för det där provet!
Har undvikit läraren hela veckan för att jag inte ville höra att det hade gått dåligt, utan jag ville dra ut på det så länge som möjligt. 
Men nu fick jag alltså godkänt med marginal, vilket betyder att jag för första gången sedan jag började gymnasiet är godkänd i naturkunskap :D


såhär glad är jag!!


Postat av: Gosia
2011-02-10 - 15:24:08

GRATTIS!! :D

URL: http://gosias.blogg.se/


Postat av: Titti
2011-02-10 - 16:05:58

BRA, BRA, BRA! du är fettgrym! :D

URL: http://newfield.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0