Färgade håret igår...


Vart jäkligt nöjd!
Tog omvägen bort till Willys och köpte Syoss Hårfärg, eftersom det är lite bättre men ändå billigt där borta.
Tyvärr gör inte webcamen mitt hår rättvisa, det är mindre orange än vad det ser ut på bilden. Alltså mer rött.
Men så går det när man inte orkar hämta systemkameran, och har en kass lampa som ljus. Det ser bättre ut i dagsljus!

Nu ska jag snart gå ner till schkuulan och ha matte, ser fram emot det. Sedan hem och käka lunch, och sen tillbaka till skolan igen.
Då har jag psykologi och svenska (vilket jag inte vill) och sist idrott. Slutar 16.30, inte det roligaste.
Vet inte hur mycket ork jag kommer ha senare idag, om jag går på idrotten eller inte. Men jag sa till Anna att jag skulle det, så jag borde gå.
Kommer få dåligt samvete om jag inte gör det.
På psykologin och svenskan har jag en mindre bra lärare, så lite ångest har jag faktiskt. Har inte kommit på något att skriva om i psykologin än, och jag kommer inte göra det heller.
Psykologi ligger på prioritet 100 just nu, så jag känner att det räcker att vara på lektionerna. Men det tycker såklart inte läraren.
Aja, får se hur det går.
Nu ska jag springa ner till skolan och hoppas på att Melker inte är sjuk, så mattelektionen blir lite kul iallafall.
Hörs sen!


Postat av: william
2011-01-25 - 13:34:33

fint hår:D

URL: http://cookieboy.blogg.se/


Postat av: Gosia
2011-01-25 - 18:36:06

NICE! :D

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0