Gratis skor!

Jag och Pauline var inne på Skopunkten igår och letade skor, och vi hittade varsitt par. Men sedan såg vi att om man köpte tre par så fick man 100% rabatt på det billigaste paret, och eftersom conversen bara kostade 200 så tog vi ett par till sådana fast gröna, som vi ska dela på :) Kunde dock inte ta någon bild på dem idag för Paui har på sig dem ^^
Så vi fick dem alltså på köpet! Hur bra som helst ju!


Mina fina skor :)


Sprang in på Netto för att köpa tandkräm, och så hittade vi dessa! Älskar knäckebrödschoklad, så vi var bara tvungna att köpa!


Postat av: ELINA
2011-01-18 - 13:27:20

sv: Jag ska försöka! Vill ju visa den, men har bara gamla bilder på skiten någonstans långt bak i bloggen :o Men ska visa den igen, när det är kliniskt rent här hemma :D

URL: http://thoughtsinreverse.blogg.se/


Postat av: Gosia
2011-01-18 - 16:07:32

Alltså... jag har aldrig fattat grejen med den där chokladen? Haha... Ska man äta det på macka? Eller heter det så?

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0