Helg!

Nu har jag precis tagit helg, vilket känns awesome! Har även studiedag på måndag, så jag har långhelg :D
Just nu sitter jag och gottar mig över att jag och Sara har blivit klara med arbetet på naturkunskapen, så jag slipper oroa mig över det. Om ca 30 minuter ska jag och Nemå gå och fika, och i eftermiddag ska jag åka till Liiiinkööööpiiiing.

Bloggade inte igår, men det finns en anledning till det; jag hade saker att göra.
Hade skola till 2, och sedan hann jag hem för lite lunch och vid 4 åkte vi till mormor och åt middag. Direkt efter det gick mamma och jag och simmade, men jag simmade bara i 25 minuter för min lunga ville inte riktigt sammarbeta. Så jag satte mig i bastun istället haha!
När jag kom hem kollade vi på Not Another Teen Movie och käkade popcorn, och sen vart jag så trött att jag orkade inte se klart filmen.
Hann även med lite panikplugg på kvällen.


Här är en lite bättre bild på hårfärgen haha! Ursäkta minen, jag är trött.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0