Möte med rektor, schemaändringar och håltimme.

Usch vad jobbigt det var att gå upp i morse!! Jag behövde inte gå upp förrän 8, så jag ställde klockan på 7 o tänkte att jag kunde ligga och dra mig i en timme. Självklart somnar jag om direkt när klockan ringer och vaknar igen vid 8 och är jättetrött!! Ögonen sved när jag tände lampan och gick upp ur sängen, och fyfan vad kallt det var utanför täcket.
Tur att jag har håltimme till 10 någon gång imorgon, vet inte exakt när jag börjar, och skolans hemsida fungerar inte så kan inte kolla schemat där :(
När jag kom till skolan möttes jag av världens bästa Putte, så då blev jag på lite bättre humör iallafall.
Nu har jag haft möte med rektorn, skolsköterskan och min mentor nu i morse, och jag fick ta bort en del kurser, samt ändra en del.
Så nu ska jag läsa tyska, naturkunskap och matte som prioritet 1, eftersom jag tycker det är roligast, och sedan ska jag ha svenska a, b och c (på nått jävla vänster), kanske idrott, filosofi och kanske psykologi och bildmedia, och om det gick att få in skulle jag även läsa om religionen, annars får jag släppa den också.
Har tagit bort projektarbetet, geografi och webbdesign, dvs "ångestlektionerna", de jag bävar för att gå på varje vecka. Så det känns bättre.

Nu har jag ingen lektion förrän 12.50, och går jag inte på den så måste jag slå mig själv. Jag MÅSTE gå på den.
Sen slutar jag :)
Nu ska jag käka lite tror jag, och sen ska jag glo på tv tills jag börjar igen :)
Hoppas att ni som börjat skolan idag får en fortsatt bra skoldag, och ni som börjar imorgon; hoppas det går bra då!



Jag lyckades hitta inställningarna på camen (Einstein) så att bilderna blir såhär stora istället för sådär små som de var innan. Asbra ju!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0