Shopping och Brokeback Mountain

Idag har jag varit i Linköping med Nemå, bytte mina tights till en större storlek och så köpte jag ett par assnygga örhängen :)
Nemå köpte massa saker på IKEA, och lite kläder, och så bjöd hon mig på Donken. TACK NEMÅ <3
Nu sitter jag hemma och tittar på Brokeback Mountain med syster, äter chips och snart ska jag göra en kopp varm choklad.
Sedan ska jag lägga mig i min mysiga varma säng och läsa Blondinbellas bok Egoboost! 
Den boken är verkligen så sjukt ärlig, den ger en verkligen en egoboost! Jag har ägnat lite tid åt att göra egna sånna där "fem saker-listor" som finns i boken, får se om jag lägger upp några av dem här senare.
För övrigt så kan jag informera er om att jag glömt bort 30-dagarsutmaningen IGEN, så får göra den i februari istället. Då får ni banne mig påminna mig!!!

Men, nu ska jag springa och värma lite choklad :) ha det bäst!!


Fina örhängen från Indiska, kostade bara 29 kr!


Mina älskade tights!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0