Tidsbrist

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Emmy Cornelia Friman
Födelsedatum: 12 Juni 1992
Hårfärg: Rött :D
Ögonfärg: grön/orange
Längd: ca 170 cm.
Skostorlek: 40
Civilstånd: Upptagen ;)
Humör: Det varierar mycket. Just nu är jag trött.
MSN: Yes
Mobilnummer: Det med.


KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu: Ja
Längsta förhållande? 13 månader and still counting :D
Har du kysst någon? Ahfan
Har du strulat med någon du inte ens gillar? Asså nej. Eller jo egentligen.
Har du haft 3kant? Nä
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, för det är något som kommer med tiden. Men intresse.
Kärlek eller pengar? kärlek.

FAMILJ
Har du syskon? Ja
Hur många? 2
Har du en stor släkt? Lagom kanske
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Ja
Känner du alla i din släkt? Nej
Vem är du mest lik i din familj? pappa till utseendet iallafall!

VÄNNER
Har du någon bästa vän? Ja :)
Vad tycker folk om dig? Asså det är så blandat, beroende på vilket sällskap jag är i. Är jag ensam så är jag tyst och håller mig i bakgrunden, men är jag med en eller flera kompisar så är jag social och glad.
Vem har du känt längst? Nemå haha!
Vem vet mest om dig? Nemå, Robin och Pontus.
Hatar någon dig? Asså jag vet inte. Inte hatar, tror jag.
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Det har de säkert.

Är du rädd för att bli utan kompisar? Ja.

SKOLA
Har du bra betyg? Nej :(
Skolkar du? Försöker att inte göra det, men det händer att jag är "sjuk"
Vilken klass går du i? SP08B
Vad heter din skola?
Holavedsgymnasiet
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Inte så det har märkts.
Vad heter/hette din favoritlärare? Monica, och Tommy
Försover du dig ofta? Ibland.
Gillar du skolmaten? Har ätit där 2 gånger sedan jag började 3an, så jag vet faktiskt inte.
Har/hade du många kompisar i din skola? Ja.
Hur många går i din klass?
ca 30

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? Nej, jag simmar bara.
Vad tycker du om att göra? umgås med folk, gå på spelningar, fota, sova.
Vilka sporter har du gått på? Basket.

Lever du för någon sport? Nej gud nej.

Är du vältränad? Verkligen inte!

MUSIKFILM
Vad har du för musiksmak? Jag har sjukt blandad smak. Gillar allt från Kill Hannah till Eminem till BMTH till Counting Crows. Är öppen för det mesta haha! 
Har du alltid haft samma smak? Ungefär.

Vilket är favoritbandet? Kill Hannah.
En bra låt: Why I Have My Grandma's Sad Eyes

Vilken är din favoritfilm? The Invisible
Vilken film framkallar starka känslor? Alla? Gråter till alla filmer, men A Walk To Remember är nog värst.
En rolig film: Öh..... asså är inte jätteintresserad av komedier egentligen. Så jag passar.
Hur beskriver du musik? Musik är kärlek.
Film lr musik? Musik

RESOR
Hur många länder har du varit i? 5
Vilka länder har du varit i? Sverige, Danmark, Grekland, Tyskland, Spanien
Har du bott utomlands? Nej.
Vart isåfall och hur länge? -
Kommer du från något annat land? Nej.
Har du släkt från något annat land? Nej :( Fett svenne.

Har du åkt...
Flyplan? Ja
Buss? ja
Tåg? Ja
Båt? Ja
Taxi? ja
Helikopter? näe

DÄR DU BOR
Vart bor du? Tranås
Hur bor du? i lägenhet med mor och syster.
Vilken färg har huset? typ vitt?
Har du bott där hela ditt liv? Nej, ett år drygt.
Trivs du där? Ja! Kunde dock varit lite större.

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? ja.
TV? Nej
Dator? Nej
Dvd? nej
PS/Xbox? nä
Högtalare? Ja
Pool? Nej
Studsmatta? nej
Cross/moppe osv.? nej

Mer än 1 bil?  nej, jag har ingen bil
Jacuzzi? Nej
Pingis/biljardbord? Nej
LCD tv? Nej. Eller asså, vi har ju dator o tv o sådär, men jag har inget eget.

TILL SIST
Vad är klockan? 10.17
Vad ska du göra snart? Smsa Nemå och fråga vartfan hon tagit vägen, och förhoppningsvis gå och fika.
Vilket abonnemang har du? Telia
Får du ofta positiva kommentarer om dig? Ja :)
Mår du bra? Jafan! Hungrig dock.
Vilka ska göra det här testet? ingen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0