Bloggtorka.

Det här med bloggandet har inte riktigt funkat som det borde. Jag vet inte vad det är, men jag har inte kännt att det är kul alls. Just nu saknar jag det där suget helt och hållet.
Har varit hos Robin i stort sett hela förra veckan, var hemma en sväng mellan onsdagen och torsdagen bara. 
Vi har sett på film, lekt med Agnes och gått på kvällspromenad. Tittat på regnet och åskan. Var ganska rädd dock.
Har blivit sjukt åskrädd sedan jag blev träffad av blixten.

Imorgon åker jag till min pappa, och på onsdag åker jag till Karlskrona, och därefter Öland. Kommer inte ha någon dator där, så bilder därifrån får ni se när jag kommer hem den 3e augusti. Då kanske blogglusten har kommit tillbaka! Sedan åker jag till Gotland den 7e augusti i en vecka så då kommer uppdateringen återigen suga. Men då tänker jag inte ens bry mig om er bloggläsare eller bloggen över huvud taget, för då är jag i Visby och mår bäst.

Jag blir nog aldrig någon "storbloggare" haha! Tur att jag inte strävar efter det då. 
Men iallafall, ni får peppa mig med kommentarer så jag hittar min blogglust igen!







Postat av: Nathalie
2011-07-25 - 22:12:31

Det är ju ganska stor skillnad på att bli träffad av blixten och att få en stöt av blixten, troligtvis fick du det sistnämda då man dör eller får allvarliga skador om man faktiskt bli träffad :p

URL: http://newfield.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0