Bloggtips


klicka på bilden för att komma till hennes blogg

Min syrra har en blogg där hon skriver om smink (för det mesta) och eftersom hon enligt mig är pro på det så vill jag tipsa om henne.
Hon brukar lära mig massor om sminksaker, hur man ska göra och vad som är bäst osv, för jag kan verkligen ingenting! Ett tag fick hon tillomed hjälpa mig att sminka mig hahaha xD

Hon kommer visa upp och tipsa om massa bra produkter, så om ni har något ni har undrat över länge; släng iväg en kommentar till henne så tar hon upp det i bloggen!

Jag håller på och pillar på hennes bloggdesign för tillfället så det kommer nog ske lite småändringar såsmåningom.

För övrigt så vill jag bara säga att jag saknar henne :(


Postat av: Pauline
2011-06-29 - 23:08:17

Vackert:') jag saknar dig med men jag kommer i helgen:D håller du dig hemma då?

URL: http://lifeofpella.blogg.se/


Postat av: asta
2011-06-30 - 00:50:40

sv: jag vet :/ blogg.se krånglar som fan (som vanligt) och förstör mina inlägg! :( inte första gången heller..

URL: http://kidasta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0