Chans att påverka



Jag får inte mycket respons här, så jag vet inte riktigt vad ni som läser bloggen vill läsa om. Nöjer ni er med det som finns eller skulle ni vilja att jag skrev om något speciellt? Det känns som att jag bara pladdrar på om ingenting nu för tiden, för jag gör inte så mycket. 
Statistiken har dykt rätt hårt, men jag känner inte att jag har någonting värt att skriva här. Jag vill ta upp bloggandet igen, jag vill uppdatera flera gånger om dagen, men jag vill heller inte bara ordbajsa för att verka aktiv. 

Lär nog inte få mycket respons på detta heller då folk verkar ha sjukt svårt att skapa sig en åsikt, vare sig det gäller sånt här eller något annat.
Får jag inget svar gör jag väl som jag själv vill, improviserar lite. 




Postat av: ELINA
2011-06-20 - 06:58:54

Uppdatera om småsaker du gör! typ, dricker du kaffe:

ta en bild på kaffekoppsjävlen, hhahah. Det är dock

asberoendeframkallande, jag gör det typ hela tiden

när jag känner att jag verkligen vill blogga D:

Sen, outfits. "vill ha". Musik? Osv.



Det är det jag kommer på just nu som jag skulle vilja

se i din blogg :D

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0