Gamla egobilder

Detta är tamigfan inte klokt! Satt och kollade igenom mina gamla skickade mail för jag skulle hitta en mailadress, och hittade massor med bilder.
När jag var 16 strulade våran dator sjukt mycket så för att bilderna inte skulle försvinna mailade jag tydligen massa bilder till mig själv. Kan bjuda på några.

Med tanke på att jag har svart hår på alla bilderna så måste jag ha fyllt 16.




Hade någon slags fotosession. Redigerade självklart bilderna efteråt, men hittade bara oredigerade nu.






Detta, mina vänner, var allra första gången jag gick ut och var "emo". innan hade jag bara stylat jag mig hemma.
Hade ett HK-spänne i luggen minns jag, men tror jag satte i det senare. SÅ JÄVLA SCENE.


Har alltid sagt att jag aldrig varit fjortis utan gick direkt till emo-stilen. Inser nu att jag nog hade fel.




Postat av: ELINA
2011-06-23 - 13:44:31

Åh, du borde seriöst ha fler photo-sessions! Gillar

dina gamla photosession-bilder skarpt, vet att du

inspirerades av Miryam Säter då. Men du tog

asmysiga bilder! Blev påminnd om dem förut när vi

blev vänner på FB. När jag såg dem så ba "ååååh!" :D



Så, LANGA PHOTOSESSIONBILDER!

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0