God morgon





Hej! 
Vaknade för en stund sen, och har ätit lite frulle. Nu sitter jag och lyssnar på musik och började nostalgitrippa med min kärleksvägg som ni ser på bilderna. Vissa av sakerna som sitter där är från många år tillbaka. Sådant som aldrig kommer tillbaka, tyvärr.  
Ska städa rummet snart, samtidigt som jag väntar på att The Sims 3 Generations håller på att installeras. Kan skriva lite om det när jag har testat det :)
Ska även åka iväg till Robin idag, men han sover sött på sin kudde (hoppas jag hahah) så vet ännu inte när jag ska åka. Men det blir nog ikväll, för de skulle nog repa. 
Hörs senare, dammsugaren kallar!

Btw, statistiken på blogg.se funkar inte. Började gapskratta när jag såg det. Det kommer en tid då man slutar förvånas över blogg.se's ständiga problem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0