Lycka kan visst vara en plats.

Spenderade helgen i en stuga på Öland tillsammans med pappa och syster. Det var mysigt.
Det är något speciellt med öar som Öland och Gotland, jag finner liksom ett lugn där. Det är som att jag lämnar alla mina problem, funderingar och elaka tankar på fastlandet och bara ägnar mig åt att njuta av livet, och av mig själv. Jag vet inte hur mycket det märks på utsidan, men inuti blir jag en annan person (utan att låta alltför schizofren). Jag oroar mig inte för småsaker, utan går mest runt och tänker. Bra tankar, såklart. 
Det är så skönt att känna den där känslan, att man inte har något som tynger en. Jag känner mig lätt, och lycklig. 

Stugan vi bodde i är jättefin, men inte riktigt klar. Pappa och några byggare håller på o fixar där annars, men sedan kommer det bli hur fint som helst. Än finns det ingen trappa upp till loftet, utan det står en stege lutad i nästan 90 graders vinkel, svinläskig. Första gången jag skulle gå ner började jag ärligt talat tjuta. Höjdrädd much?
I övrigt har vi ätit sjukt god mat, ätit jordgubbar, solat, sett på fina filmer, SETT KAMELER och en fett cool slottsruin.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0