Min bortglömda blogg

Hej! 
Jag har haft sjuukt mycket roligare saker att göra än att uppdatera min blogg i helgen.
Åkte ju till Robin i torsdags, och i fredags var vi hos Oscar och grillade. Lyckades lura dit Linn och Emma också så vi var ett litet gäng.
Igår åkte vi till Tranås och tittade på studentkarnevalen, och alla var fiiiina :D Men det var så äckligt varm (klagar inte) så vi gick hem ganska fort. Sedan var vi hos min morbror och kusin och åt middag, fett gott.
Idag har vi mest chillat, ätit frukost på balkongen och haft trevligt. Mamma och Paui åkte till Hätte och solade för en stund sen, och Robin åkte och repade.
Ska platta håret, packa och fixa lite och sedan åka efter honom. 
Bilderna på karnevalen ligger uppe på fejjan, men kan slänga upp någon här med.



Robins katt älskar att sova i väskor.


Testade att ta kort på Oscar genom ett glas. Det blev inte så snyggt som jag väntade mig.


Min klass på karnevalen


Postat av: linda
2011-06-05 - 22:16:35

Låter som du haft trevligt :)

URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros


Postat av: safira- en av malmös största bloggar
2011-06-07 - 16:03:31

Vill du få en gratis länk gör så här då;



1: gå in på denna hemsidan " http://www.modelljakten2011.se/Deltagere+-+Kvinder/show.htm?modelid=1998"



2: tryck på gill knappen till facebook.



3: gå in på min blogg och skriv i något inlägg "jag har gillat nu"



Länkar alla denna veckan som gillar!

URL: http://smekizz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0