Morgonpigg chey säger hej.



Godmorgon! 
Jag är uppe med tuppen för att bege mig mot arbetsförmedlingen. Ska sitta och lyssna på föreläsningar i stort sett hela dagen, och även imorgon och på onsdag. Inte så roligt, men nödvändigt. 
Efter det kommer bästa Joanna hit till stan, så ska umgås med henne. Dock ska det bli kasst väder imorgon, precis som helgen.
Nu blir det frulle och stresspromenad (är lite sen som alltid)



Joanna (och hennes pojkvän) ;D


Postat av: ELINA
2011-06-20 - 07:48:03

sv: Ja, jag vet :< Det är sjukt trist. Men ja, vad ska

man göra :< Jag har börjat få runt 60+ läsare om dagen´, vilket är asnajs! Men det är få som lägger

ned tid och skriver en rad eller två :<

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0