Ser ut som en dränkt katt

SKITVÄDER!
Har varit på Trampolin hela morgonen, och nu skulle jag hem på lunch. Det första jag märker när jag kommer ner till dörren är att det ösregnar utanför. Men 1 minut senare slutade det, så jag gick ut iallafall. Halvvägs hem börjar det dock regna igen, mer än tidigare. Så nu är jag genomblöt!! 
Fick knappt ens av mig skorna för de var så blöta hah!
+ att min jacka en gång i tiden blev dränkt i kaffe, men den har tvättats sen dess så trodde inte det fanns något kvar på den. Men när jag tog av mig den ser jag att min vita nytvättade tröja är brunorange på vissa ställen. ROLIGT.

Kommer inte gå tillbaka om det regnar lika mycket sen faktiskt. 


Den här bilden togs på Vattenkrigsfestivalen, precis efter att en snubbe dränkt mig i vatten med sin asfeta vattenpistol. Jag ser ut ungefär sådär nu, förutom att jag inte är lika glad.


Postat av: ElinsPhoto
2011-06-22 - 13:13:45

Trivs riktigt bra med 550D måste jag säga. Har ett Sigma AF OS 18-200/3,5-6,3 DC objektiv. Vad fotar du med för objektiv?

URL: http://elinsphoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0