Sometimes you make my life so much easier

Har mest städat, diskat och tagit det lugnt idag, därav den kassa uppdateringen. 
Rakade även benen förut och lyckades cutta mig på tre ställen. Ett jättelångt sår mitt på framsidan av låret, skitfint! Men aja, livet kan inte rocka jämt. 
Nu sitter jag här och saknar Robin, och tittar på Family Guy. Mor lär komma hem från Jämtland vilken minut som helst.
Har apelsinjuice men ingen (god) mat så hoppas hon har med sig nått hähä.

Nä, ska inte tråka ut er eller mig själv mer nu. Herå.


Postat av: © sarastille
2011-07-01 - 00:39:28

Du missar väl inte min DagensBlogg-tävling? :) Vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! kramis :)

URL: http://saramagdalena.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0