stressad

Har massvis att göra de närmaste dagarna, och det stressar mig rätt mycket, så därför kommer jag fortsätta vara oaktiv här. (fast egentligen skyller jag bara på det för att jag inte orkar)

Detta ska jag göra imorgon:
Vakna, lär sova länge.
Ringa folkhögskolan om studieplanen som inte stämmer. (kom in på skolan, men måste acceptera studieplanen och skicka in det senast fredag, så måste få tag på dem så vi kan ändra)
Städa skåpet i skolan
Förmodligen åka till Linköping och hämta ett USB-minne
Kankse hjälpa mormor att beställa bilder.
Kanske teater på kvällen, om jag orkar.
ROBIN FYLLER 19!

Detta ska jag göra på torsdag:
Kanske hjälpa mormor att beställa bilder, om jag inte gör det imorgon
Kanske teater, om jag inte går imorgon
Planera lite för helgen
Städa

Och på Fredag ska jag till Linköping på Robins student, sen hem till honom och sen hem till mig på kvällen.
På lördag är det min skolas student som jag ska titta på, och så kommer Robin, hans mamma, Ronny och lilla Agnes, + Alexandra och Per hit och så ska vi fira Robins och min födelsedag + studenter.
OCH PÅ SÖNDAG FYLLER JAG 19!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0