Vart har alla tagit vägen? :o

Har inte fått en endaste kommentar på typ en vecka, fan va tråkiga ni är :(
Jag som har fyllt år och allt!
Nä men seriöst, ska bli bättre på att uppdatera här. Men i helgen har jag varit upptagen med allt, och eftersom jag har sommarlov nu så har jag inte mycket att berätta om. Gör inte mycket annat än chillar hemma och åker till Motala, och därifrån uppdaterar jag ju knappt alls...

Hade iallafall filmmaraton idag, såg Lejonkungen (1994), Allt för min syster och The silent house.
Kan absolut rekommendera Allt för min syster, sjukt stark film.
The Silent house var inte så bra, hade förväntat mig mer. De säger att den är värre än Paranormal Activity-filmerna, men den var inte speciellt läskig alls, mest krånglig.




Sen kan jag även tala om att mitt photoshop krånglar igen, så kan inte redigera bilder :< försökte fixa något i photobucket men ingenting går upp mot photoshop. Har man väl börjat använda det så nöjer man sig inte med något annat haha!






Postat av: Gosia
2011-06-14 - 01:59:27

Jag har varit borta i två veckor så hade inte riktigt tid att läsa bloggar, men brukar kika in varje dag annars! :)

URL: http://gosias.blogg.se/


Postat av: Anonym
2011-06-14 - 08:38:08

Sommar & sol och vi har korta kjol...

Har du planerat något speciellt på sommarlovet i år ? <3 :)

URL: http://lindshe.blogg.se/


Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-06-14 - 16:11:18

the silent house har jag inte sett men den verkar spännande =)

URL: http://pyttis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0