Villa, vovve, volvo - något för mig?

Nu är jag hemma från arbetsförmedlingen, och jag måste säga att det var roligare och intressantare än vad jag trodde. Vi fick lära oss om hur man sätter upp mål och delmål, vilket gör att man verkligen tänker på vad man vill åstadkomma i livet, typ "inom ett år ska jag ha körkort" och liknande saker.
Funderar på att skriva lite här om mina mål och delmål senare.
Sedan fick vi lära oss hur man skriver ett CV och ett personligt brev. Har gjort det ett par gånger innan, men insåg nu hur mycket jag har missat! 
Så nu ska jag sätta mig och käka, och skriva om mitt CV lite :) 

Tyvärr kunde inte Joanna komma hit idag, för hon hade inte tillräckligt med pengar på sitt busskort, men vi har ju hela sommarlovet på oss :D:D


Bild från Öland



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0