Helgen

Fredag: Åkte till Motala, var på Musikdirekt på Hallen. Sara, vart var du nånstans? Hollows gick till länsfinal i Kisa, det gjorde även metalbandet Ennead och fiolinisten Frida Johansson.

Lördag: Åkte buss till Linköping med Robin och Oscar o alla, och sedan tåg med Linn. Satt i kulturhuset och chillade med awesome folk (massa finisar var där) medan Hollows soundcheckade. Sedan spelade de först av banden, så direkt efter det gick vi och åt pizza för vi var ashungriga! Så vi missade All The Way Alive. Såg Atmosfear, och fick sedan skjuts av Stephanie och Albin till Lkpg, där vi tog en buss. Var hemma ca halv 1 för vi missade bussen i Motala och fick fjäska till oss så att vi fick stå i garderoben i en nattklubb tills bussen kom.

Söndag: Chillade galet, åt frukost, åt chips, kollade på dokumentär om siamesiska tvillingar som var ihopväxta i hjärnan. Åkte hem i vääärldens äckligaste buss.
Den var jättegammal, stank ruttet, sätet mitt var trasigt och satt inte fast, så när jag lutade mig bakåt så åkte det ner. Fläkten ovanför mig var trasig så det var bara ett stort hål varifrån det kom kall luft. IIIISKALLT! Kunde inte byta plats heller för det var proppfullt :c

Imorgon ska jag till skolan vid 9 och då ska jag TJATA på min lärare tills hon ändrar tiden för vårat möte, för jag orkar inteeeeeeh. Sen ska jag träffa Nemå och ha tyska.
Hörs imorn, är dödstrött.


Lekte med robins fläkt hihi.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0