Pissigt sur

Kan inte redigera bilder från spelningen ännu för att det har hänt något skit med min dator så när jag är inne på den så dör den hela tiden. Så måste va inne på felsäkert läge eller vad det nu heter = ingen tillgång till photoshop.
+ att alla hela skärmen är jäääätteavlång, så folket på bilderna ser fett tjocka ut. Tänker inte redigera bilderna när jag inte vet hur slutresultatet ser ut i originalstorlek. 
Så ska gå bort till Interfejs (databutiken som ligger ca 50 meter hemifrån) och se om de kan göra något.
Förmodligen så måste jag formatera om den, och därmed köpa en extern hårddisk som jag förmodligen inte kommer ha råd med.
Vad kostar en sådan, ungefär?

Blir så sjuuukt förbannad för jag hade verkligen sett fram emot att få redigera + lägga upp mina Seremedybilder för de blev jättefina och Yohio är så sjukt vacker. 

Att mamma blamear allt på mig gör inte saken bättre.
Borde gå och lägga mig för detta är inte min dag.


Postat av: frida
2011-03-21 - 11:16:14

fin blogg :)

URL: http://ppyret.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0