Vilken härlig dag!

Seriöst, den här dagen är vekligen superbra! För första gången på tusen miljoner år sov jag ända tills klockan ringde klockan 8. Annars brukar jag alltid vakna när mamma går till jobbet. Så när jag gick upp var jag äntligen utvilad och pigg.
Var på möte halv 11, och det gick också bra! Trodde det skulle bli jobbigt och ångestfullt och att jag skulle gå därifrån med gråten i halsen som jag brukar, men icke. Rektorn var till och med lite rolig (han drog ett så torrt skämt att jag faktiskt inte kunde låta bli att småle)
Det känns verkligen som att världen är på min sida idag, har till och med fått på mig vanliga kläder. Kolla bara!


Har på mig mitt snygga Heartbeat-linne från Kan Dee, och ett svart linne under för att det vita är så stort i ryggen och det passar inte riktigt i skolan....
Sedan mina favoritbyxor från Cheap Monday och ett par vita struuumpor. Converse och asfet vinterjacka till det!
Har satt upp håret i en fin knut och sminkat mig, vilket jag inte brukar göra på vardagar.

Vettefan varför idag blev så bra, men vi får hoppas att det återkommer! I eftermiddag ska jag och mamma gå och simma, och efter det ska jag följa med Pauline på nån musikgrejs med esteterna i aulan. 
Hoppas ni har en lika bra dag som jag, trots att inte vädret är det bästa (iallafall inte här)


Postat av: BEAUTY SECRETS
2011-03-05 - 15:58:14

Supersnygg linne !



Ha en skön helg sötnos!:)

URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0