Röntgen och dödlig värme

Hej! 
Nu har jag precis kommit hem från Linköping, där jag som sagt röntgade ryggen. Det gick precis som alltid bra, har ju gjort det ett minst två gånger om året sedan jag var 10. Pappa och jag käkade innan också, och efteråt köpte vi McFlurry på donken.
Jag åkte tåg hem, och jag valde verkligen fel tid att åka tåg på. De körde med korta tåg = mindre sittplatser, men det var mer folk än vanligt. De korta (gamla) tågen har heller ingen AC utan man får dra ner fönstret lite om man vill ha luft. Jag lyckades få sittplats, men det stod folk i hela gången, helt proppfullt!! Och så otroligt varmt, 35 grader sa någon att det var därinne. 
Så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta av mig alla kläder och lägga mig på golvet hahah! 
VARFÖR var det inte såhär fint väder i helgen för? :'<
På tal om det så ska jag ta och glo igenom dedär bilderna nu. Blev ju inte så många eftersom det var så kasst väder, och jag fotade bara ett band, Ape Rape Escape.
Slänger väl upp nått här sen dårå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0