smakar socker

Har suttit med en hemmagjord ansiktsmask i en halvtimme nu, som endast består av ansiktskräm och socker. Sockret skrubbar huden ren medan krämen gör den len :) Så nu vill jag bara slicka mig själv i ansiktet haha!

För övrigt har jag inte gjort mycket alls idag. Hade inga lektioner, och råkade försova mig till mötet med skolläkaren så vi tog det på telefon istället. Sedan har jag ätit mat, pluggat lite, spelat Sims, ätit glass och tittat på tv.
Inget viktigt alltså.
Imorgon har vi friluftsdag i skolan, men jag ska inte gå. Ska nog luncha med Nemå istället, och sen plugga lite till.
På fredag åker jag, Robin, Anton, Hjertis och Oscar (?) till Örebro och YEAH 11, så är borta hela helgen. 

Bjuder på en ca 3 år gammal bild, hade precis lärt mig redigera bilder i photobucket.com :D


Postat av: tasha
2011-05-25 - 21:12:42

<(")

URL: http://ellohell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0