Um dich weinen soll ich nicht, Ich weiß unsterblich sind wir nicht

De senaste kvällarna (förutom då jag var hos Malin) har jag gråtit mig till sömns. Anledningen är skolan. Först tjöt jag för att jag har en stark aning om att det kommer skita sig i religionen, och att jag inte kommer få godkänt på uppsatsen i naturkunskapen och därmed inte få VG. 
Har två inlämningar tills slutet av nästa vecka, båda på ca 3 sidor. Jag.orkar.inte. 
Sedan bestämde jag mig för att jag kommer klara mig bra i livet även om jag inte får G i religion och VG i natur. Det kommer inte göra någon större skillnad om ett par år, men visst vore det kul att faktiskt lyckas med någonting.
Jag hatar mig själv för jag säger till läraren att det kommer nog funka, men sedan går jag därifrån helt övertygad om att det inte alls kommer funka. 
Varje gång jag tänker på dedär jävla inlämningarna får jag en klump i bröstet och vill bara skrika och gråta. Det lättaste vore ju om jag helt enkelt sa till min lärare att jag inte kan, inte orkar. Men jag gör inte det, utan intalar mig själv att jag kommer lyckas.

Sedan hände en annan grej som fick mig att må ännu värre, men det behöver vi inte gå in på.
Kan säga såhär: jag är inte behövd längre, och jag hatar det.

Att inte få något svar alls är värre än att få ett Nej.


Postat av: Jennica - 18 år och gravid
2011-05-17 - 20:36:57

följa varandra via bloglovin? :)

URL: http://jennica.spotlife.se


Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg
2011-05-17 - 23:47:54

sv: vinnaren av den mineralögonskuggan är nu utsedd! du hittar vinnaren på KATEGORIER>TÄVLINGAR och sen r det bara scrolla ner till tävlinge. Kul att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna en sminkväska och massa smink ifrån CALVIN KLEIN!

Klicka på länken här under för att komma dit:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-smink-sminkvaska-fran-calvin-klein.html#comment

URL: http://vadfanskajagheta.se


Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg
2011-05-18 - 14:39:34

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

URL: http://vadfanskajagheta.se


Postat av: Sanna
2011-05-18 - 15:56:17

Haha (inte för att de du skrev är roligt, men), jag går igenom precis samma sak som du.. jag har sjuhelvetes många inlämningar i alla ämnen, samt nationella i 2 ämnen som jag verkligen hatar..

Jag gråter typ varje dag bara jag tänker på att jag måste göra mina inlämningar, och att jag är sjuk just nu och inte orkar göra någonting gör inte saken bättre..

Jag avlider lite varje dag (!)

Men det är ganska skönt att tänka att lovet snart är här...



Och du är väldigt mycket behövd kan jag ju säga :)<3

URL: http://ladiesfirst.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0