10. Hur ser din framtid ut?

Oj, denna kan bli svår...

Min närmaste framtid består av skola, Robin och att chilla med livet. 
Det vill säga tills jag slutar skolan. Då har jag inte en jävla aning om vad jag vill göra. Förhoppningsvis hittar jag ett jobb jag finner någolunda acceptabelt, detdär med jobb har inte så stor betydelse för mig.
När jag hör framtid tänker jag automatiskt på var jag ska bo, vem jag ska bo med osv. 
Förhoppningsvis kommer jag flytta ihop med Robin inom några år, och ha en lägenhet alternativt i Linköping. Förhoppningsvis mår vi bra, och klarar oss med pengar och allt sånt. 
Jag tror inte att jag kommer plugga vidare nästa år, utan försöka få tag på något jobb.
Inom två år har jag nog körkort med.

Jag föreställer mig min framtid i en ljus liten lägenhet i Linköping, inte för dyr men heller inte i dåligt skick. Där bor jag tillsammans med Robin och kanske en katt. Vi har varsitt jobb, vi tar hand om hushållssysslorna, vi har råd att hitta på saker då och då, vi trivs med livet. 

Varför Linköping då? 
Jo, för jag är jävligt hemmakär. Från Linköping kan jag ta tåget och vara hemma hos min mummi på endast 40 minuter. Bor vi i Linköping kan både jag och Robin besöka våra föräldrar utan att behöva åka buss i 400 år. 
Sedan tycker jag att Linköping är lagom stort. Inte pyttelitet som Tranås, men heller ingen jätterackabajsarstad som Stockholm. 
Linköping är en storstad men samtidigt lugn och mysig. Och jag trivs där :)


Postat av: Anonym
2011-11-10 - 23:39:49

Ni bad om en tattoo och vi gjorde en. Tävling uppe nu, allt du ber om ska du få! Delta gärna.

URL: http://tofflor.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0