27. Ditt framtida bröllop

Haha jaa, detta är väl den frågan jag funderat allra minst på i livet. För mig spelar inte bröllop speciellt stor roll. Visst är det en häftig grej att vara gift, och få gifta sig, men det är ingenting jag planerar till punkt och pricka. 
När det blir dags för giftemål så tar jag det som det kommer :)

Det enda jag vet är att jag inte vill gifta mig i en kyrka.




Postat av: Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]
2011-11-27 - 18:06:12

Hej på dig! du har varit med i min " veckans blogg " tidigare och jag tänkte bara berätta att tävlingen är igång igen och vinnaren kommer upp i morgon! så anmäl dig gärna så kanske det är dig som jag länkar i en veckas tid ?! super va ?! puss!!

URL: http://deniseholmsten.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0