6. Bloggarna du läser

Listar några av mina favoriter.


Hanapee
Alltså. Den kvinnan. Så underbar. Så rolig. 
Min absoluta favoritblogg världen över.


Kidasta
Sjukt snygg tjej helt enkelt. Älskar hennes bilder, hennes utseende, hennes stil. Fan asså. Blir lite smått avundsjuk med.


Gabriella
Ung poetisk fin tjej med känsla för konst. Musik, foto, text, allt kan hon.
Man måste nästan se det för att förstå det, så in o kolla.


ImFancy
Nej, detta är inte NewKids blogg, utan tjejen som dejtar honom. Inte ska väl han få all uppmärksamhet heller.
Hennes stil är något av det häftigaste jag sett, och bilderna är alltid lika dramatiska. 
Se och lär mina vänner!



Postat av: Asta
2011-11-06 - 21:32:21

Men åh, det är ju jag haha! Blev så sjukt glad när jag såg det här, tack så jättemycket sötnos :D Kram!

URL: http://kidasta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0