Uppdatering

Skolan tar så jäkla mycket av min tid just nu. Egentligen gör vi inte speciellt mycket, men det tar på krafterna att vara igång från 8 till halv 4 (även om alla halvt somnar vid 1)

En sak som jag tror jag glömt berätta är att vi har gått och blivit med hus. Eller ja, mamma har, och jag och Paui följer med ;) Så 1 februari slipper vi vår trånga men ack så mysiga lägenhet och bosätter oss i ett stort fint radhus.

Kommer ha 300 meter till skolan, och 200 meter till stationen, booya!
Just nu sitter jag och kollar på Desperate Housewifes, och sedan ska jag lägga mig. Har så sjukt svårt att gå upp på morgonen när det är frost ute och iskallt i rummet när man är dötrött, men ändå så är jag jättedålig på att lägga mig tidigare. Ond cirkel, jag vet. Men har jag väl gett mig ut i skiten så går allt bra, och skolan går jävligt bra för tillfället.
Idag skrev jag svenska-test, och så fick jag tillbaka min novell på 11 sidor. Skrev även på en religionsuppgift som ska göras klart på torsdag.

Här är en bild på mig och mina klasskåmpizar. Aj lajk thäm väry mutch.
Edit: vi är alltså inte bara 4 pers i klassen, utan ca 15. Men oftast är vi ca 6-10.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0