Om livet.

Livet leker inte för tillfället. Mycket skit som händer på en gång, samtidigt som höstdepressionen faller över mig i takt som dagarna går.
Är nerbruten och förjävlig nästan varje kväll, samma skit som ältas om och om igen, och inget verkar lösa sig i mitt huvud. Som den hemlighetsfulla person jag är så berättar jag inte vad det rör. Dels för att jag inte tycker att ni ska veta något, och dels för att personerna det rör inte ska behöva läsa om hur jag kastar skit på dem bara för att jag tycker så just idag. 
Är förvirrad, ledsen och arg, men samtidigt kär och lycklig. Vet fan inte hur det går ihop, men det gör det.

Så därför är jag väldigt inaktiv här i bloggen. Har inget intressant att ge er, om ni inte vill lyssna till mina oförståeliga klagosånger vill säga.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0