Uppdatering om skolan

Har inte berättat så mycket om hur det går i skolan än, så tänkte göra det nu. Har haft blandade känslor för min klass till och från, men just nu tycker jag om dem (haha)! Nä men seriöst, jag kommer bra överens med typ alla, och alla är jättesnälla. Jag känner mig trygg och vet att jag kan vända mig till dem och fråga om hjälp osv. 
Självklart är det en stor fördel om man trivs med klassen!

Själva skolan går bra. Läser matte B fast jag har godkänt i det redan, mest för att jag inte vill gå in på C, och för att ha något att göra. Läser svenska A, men eftersom jag läst både A och B-kursen innan men inte fått godkänt så får jag nog snart gå över till B. Det vore väldigt skönt, annars måste jag gå ett år till för att få behörighet i svenska B. 
Idag fick jag tillbaka två filmrecensioner som jag fått jättebra omdömen på! Läraren tyckte jag var jätteduktig, bra språk osv. 
Det enda jag ligger efter i just nu är min novell, men det beror inte på att jag inte har skrivit den, utan mest för att jag inte kan avsluta den. Har skrivit 10 sidor och är inte ens nära ett slut haha! men det löser sig nog :)

Det enda jag oroar mig för nu är frånvaron. Höstdeppressionen smyger sig på och det blir svårare och svårare att ta sig ur sängen. Men jag ska klara det, tänker fan inte sumpa denna chansen nu. 


Leker sönder i PS när jag har tråkigt...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0